כרטיס ויזה נטען – האם זה שווה?

תוכן עניינים

כרטיסי ויזה נטען הם דרך נוחה וחסכונית לבצע תשלומים. ניתן להעמיס עליהם כסף ולהשתמש בהם כדי לבצע רכישות או למשוך מזומנים מכספומטים.

עם זאת, הם לא האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים שמוציאים הרבה על הכרטיס שלהם בגלל העמלות הגבוהות שמגיעות עם כל עסקה.

כרטיס אשראי נטען הוא אפשרות טובה עבור אנשים שרוצים לחסוך כסף ולטייל בתקציב.

למה כרטיסי אשראי נטענים הפכו לפופלארים בשנים האחרונות

כרטיסי אשראי נטענים הפכו פופולריים בשנים האחרונות. יש להם הרבה יתרונות שהופכים אותם לשווים את ההשקעה.

היתרונות של כרטיסים נטענים הם רבים וכוללים אי צורך לדאוג לעמלות, יכולת לחסוך כסף בעסקאות זרות, ויכולת להוסיף כספים בכל עת באמצעות חשבון בנק או כרטיס חיוב.

הפופולריות של כרטיסים אלו גדלה בשל הנוחות והחופש שלהם מעמלות.

היתרונות בכרטיס אשראי נטען

ויזה נטען הוא סוג של כרטיס שניתן לטעון במזומן לפני ביצוע רכישה. הוא מציע לצרכנים הטבות רבות כמו ללא עמלות ריבית, מגבלות הוצאות גמישות ויכולת לזכות בפרסים בכל רכישה.

בנוסף לתכונות אלו, כרטיסי אשראי בתשלום מראש גם מציעים לעסקים הטבות רבות שהם לא היו יכולים לקבל אחרת. אלה כוללים גידול בנפח המכירות ושיעורי שימור לקוחות.

האם אפשר למלא דלק בכרטיס נטען?

יש כמה דרכים למלא את המכונית שלך בדלק. הראשון הוא להשתמש בכרטיס מראש. האפשרות השנייה היא להשתמש בכרטיס האשראי שלך, והאפשרות השלישית היא לשלם במזומן במשאבה.

האפשרות הראשונה היא באמצעות כרטיס תשלום מראש עמוס בכספים. אתה יכול לקנות כרטיס תשלום מראש באופן מקוון או בכספומט או באופן אישי מקמעונאי או מספק שירות כגון Walmart, CVS, 7-Eleven ו-Shell. בכרטיס מסוג זה תוכלו לרכוש דלק ולאחר מכן לשלם עליו מאוחר יותר כאשר אתם ליד כספומט.

האפשרות השנייה היא באמצעות כרטיס האשראי שלך במשאבה אשר יאפשר לך לקבל מזומן בחזרה מהרכישה או לקבל כסף מחשבון הבנק שלך בהמשך.

מה התוקף של כרטיס אשראי נטען?

כאשר אתה טוען כרטיס אשראי, הוא תקף רק לפרק זמן מסוים. אם הכרטיס יפוג במהלך תקופה זו, החברה לא תוכל לעבד את התשלום שלך.

תוקפו של כרטיס אשראי נקבע על ידי החברה שהנפיקה אותו. כרטיס נטען יכול להיות תקף עד 12 חודשים אך לחלק מהחברות יש תקופות תוקף קצרות יותר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
עוד כתבות שעשויות לעניין אותך