האם כל עסק חייב סליקת אשראי?

תוכן עניינים

סליקת אשראי היא תהליך המסייע בגביית כספים מלקוחות שחויבו באשראי. זהו שלב לפני שהלקוח משלם את החשבון וכולל כמה תהליכים שניתן לבצע אוטומטית באמצעות AI.

סליקת אשראי היא חלק חשוב בניהול עסק. זהו גם אחד התהליכים המסובכים ביותר שעסקים צריכים לעבור. זה מקשה על עסקים להסתדר ללא התערבות אנושית והביא לכך שחברות רבות משתמשות בבינה מלאכותית למטרה זו.

חיוב לקוחות באשראי בעסק מצריך כמה צעדים שצריך לנקוט לפני שהם יכולים לשלם את החשבונות שלהם: בדיקת אשראי, אישור אשראי, גביית חובות והסדר/החזרי חובות. הצעד הראשון, בדיקת אשראי, יכול להיות אוטומטי עם AI וזה יכול גם לעזור בקביעה אילו לקוחות סביר להניח שיגרמו כברירת מחדל

כאשר עסק מקבל תשלומים בכרטיס אשראי, לרוב הוא נדרש לספק כתובת לחיוב. עם זאת, זה יכול להיות קשה כאשר לעסק אין מיקום פיזי. במקרה זה, ייתכן שעסקים יצטרכו לקבל תשלומים בכרטיס אשראי בשם הלקוחות שלהם ולאחר מכן לחייב אותם באמצעות הכתובת שסיפקו.

כאן נכנסת לתמונה סליקת האשראי. זהו שירות מקוון המספק לעסקים כתובת לשימוש לצורכי חיוב ללא צורך במיקום פיזי משלהם.

מה היתרונות של סליקת אשראי בעסקים?

סליקת אשראי היא תהליך המבטיח כי לחברה יש זכות להשתמש בפרטי האשראי של הלקוח על מנת למכור מוצרים ושירותים. לדוגמה, אם יש לך כרטיס אשראי עם תאריך תפוגה של שנתיים, חשבונך יבוטל אוטומטית לאחר שנתיים.

סליקת אשראי מועילה לעסקים מכיוון שהיא מסייעת למנוע מחלוקות וחובות אבודים. זה גם עוזר לחברות לקבל יותר כסף מהלקוחות שלהן בכך שהוא מציע להם עסקאות ושירותים טובים יותר.

סליקת אשראי היא תהליך שיכול לעזור לעסקים לנהל את סיכון האשראי שלהם. הוא כולל את הדברים הבאים:

– ניקוד אשראי

– ניטור אשראי

– בדיקת היסטוריית אשראי

– ביטוח מחדל אשראי

– מעקב אחר תשלומים וגביות

מה העמלות המקובלות בסליקת אשראי?

העמלות עבור זה משתנות בהתאם לסוג האשראי שלך ולמיקומך. לדוגמה, אם יש לך הלוואת משכנתא, זה יכול לעלות בין 200 ל-300 דולר כדי לקבל אישור אשראי.

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לסלק את חובותיו או לקבל הסכם פשרה עם הנושה, אך שיטות אלו עשויות להשתנות בהתאם למדינה בה הם נמצאים.

העמלות המקובלות עבור סליקת אשראי משתנות מחברה לחברה, אך הן בדרך כלל נעות בין 2-3 דולר לעסקה. עמלה זו נגבה כאשר לקוח משתמש בכרטיס האשראי שלו לביצוע רכישה ואז מגלה שאין לו מספיק כסף בחשבונו כדי לכסות את העלות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
עוד כתבות שעשויות לעניין אותך